Jak jsme si udělaly radost

30.05.2017

Pokud jste v předchozím příspěvku postřehli, zapojila jsem se do tvořivé výměny, kterou vyhlásily blogerky Marcela (https://nordicpassion.cz/) a Martina . Pokud jste nepostřehli a nevíte, o co jde, tak více se dozvíte v příspěvku s názvem "Pojďme si udělat radost". Mou partnerkou v této výměně byla Lucie https://bylucilo.blogspot.cz/, se kterou jsme se dohodly, že až si dárky vyrobíme, setkáme se osobně v kavárně a tam si je předáme. Včera nastal den D a my se konečně sešly. Šla jsem na schůzku natěšená, ale zároveň mě doprovázela i malá tréma. Hlavou se mi honilo plno otázek: Bude se Lucii můj dárek líbit? Budeme si mít o čem vykládat? Nenastane trapné konverzační ticho? Nakonec jsem se přesvědčila, že mé obavy byly zbytečné. Na smluveném místě na mě čekala usměvavá a příjemná Lucie a její Stelinka, která byla po celé dvě hodiny, co jsme tam seděly neuvěřitelně klidná a spokojená. Jak pronesla Lucie, je to prý "malá kavárenská povalečka". Nejvíce Vás ale asi bude zajímat, čím jsme si navzájem udělaly radost, že? Já jsem Lucii darovala rodinný magnetický komunikátor a skandinávské ikony v kostce (pro ty, kdo milují severský styl, nemusím vysvětlovat). A co si Lucie připravila pro mě? Tak především mě potěšila nádherně zabalenou levandulí v květináči, kterou jsem si hned po příchodu domů dala za okno, kde mi bude dělat radost do doby, než odkvete a pak ji přesadím do záhonu na zahradě. Lucie je velmi pečlivá, což jde vidět nejen na balení dárků, ale i na jejích výrobcích. Bezvadně ovládá háček, takže dalším dárkem byly háčkované oříšky a podkafíčka, které jsem si tajně přála. Kromě ručních prací Lucie vyrábí mýdla, takže mi ještě k tomu všemu přinesla levandulová mýdla. Co dodat? Nelituji, že jsem se zapojila, jsem ráda, že jsem mohla Lucii poznat osobně a věřím, že lidé nám vstupují do našich životů z určitého důvodu. Tak uvidíme, kam mě naše nové přátelství zavane. Pěkný den a neváhejte to někdy zkusit taky!

Dárky pro Lucii

Dárky od Lucie a naše první osobní setkání

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky