Adventní okénko

04.12.2017

Poslední dobou jsem blog zanedbávala, tak to dnes konečně napravím. Co jsem celou tu blogovou absenci dělala? Skolila mě viróza, pak jsem zdobila výlohu bylinářství a vyráběla dekorace. S první sněhovou nadílkou jsem dostala chuť začít ladit náš domov vánočně. Stromeček už netrpělivě čeká na balkoně, až přijde jeho čas a vpustíme ho dovnitř. Letos jsem se rozhodla změnit ozdoby. Poslední roky byl oděn ve stylu vintage, ale teď bych ho chtěla obléct do severského kabátku, což obnáší pár ozdob vlastnoručně vyrobit. Zatím jsem zvládla ozdobit okno větví a parapety různými svícny. Letos si poprvé zdobení oken opravdu užívám, protože je máme konečně nové. Také adventní kalendář jsem hodně zjednodušila. Má podobu obrázku se svíčkami, kterým každou neděli dokresluji plamínek. Název dnešního příspěvku je "adventní okénko", a to proto, že se chci "trochu" pochlubit. Před časem jsem totiž jedno staré, skoro rozpadající okno vlastními silami zrenovovala. Jak se mi to povedlo, posuďte sami. Určitě i jeho nemine nějaká ta vánoční výzdoba. Přeji Vám krásný adventní čas a děkuji za návštěvu na blogu! Třeba někoho inspiruje.

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky