Když se v knihovnách likviduje starý nábytek ...

16.05.2017

... nesmím u toho chybět. Pamatujete si ještě na šuplíčkové katalogy v knihovnách? Byl to seznam knih, které knihovna má, v lístkové podobě. Dnes už jsou v knihovnách k vidění zřídka, protože se díky internetu přesunuly v on-line podobě na webové stránky knihoven. Do rukou se mi dostaly v poničeném stavu. Běžně na nich stávaly květiny, které v rámci úspor :) mívaly místo obalu třeba kelímek od pomazánkového másla a podobně. Sem tam je nějaká knihovnice přelila a voda stékala po katalogu a ten puchřel. Ale ani to mě neodradilo od jejich záchrany. Brousila jsem, natírala, někdy i vyměnila nějakou část, třeba úchyty nebo desku. Jsem ráda, že je mám. Do 56-ti šuplíčků jsem si v pracovně uložila materiál i chuť k dalšímu tvoření.

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky