Kreativní fotosoutěž

23.06.2017

Zapojila jsem se do kreativní fotosoutěže s názvem U vás doma, kterou pořádá blogerka Janeathome. Soutěžící mají za úkol poslat jednu fotografii svého oblíbeného místa doma, na terase či zahradě, kterého si obzvlášť cení třeba proto, že si ho sami kreativně vyzdobili, vyrobili, renovovali. Podrobnější informace se o této soutěži dozvíte na adrese: https://janaathome.blogspot.cz/2017/06/kreativni-fotosoutez-u-vas-doma.html

Rozhodla jsem se, že pokusím své štěstí a zapojím se se svými ručně vyrobenými, dřevěnými kostkami, které jsem nazvala "Skandinávie v kostkách". Kostky zdobí obrázky všeho, co je pro tyto severské země typické a co mám na nich ráda. Pokud se Vám kostky líbí, držte mi palce nebo se také zapojte!


© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky