Moře času

01.08.2017

Mám moře času, pomyslela jsem si jako každý  rok na začátku července. Naplánovala jsem si, co všechno bych chtěla za měsíc volna stihnout, ale jakmile nemám pevně daný režim, tak spoustu času zbytečně promarním a prolenoším. V duchu to pak svádím na únavu a na to, že si tělo samo říká, že potřebuje odpočívat, a tak proč bych mu nevyhověla. Máte to taky tak? Ale jakmile se blíží datum návratu do práce, tak mám najednou plno elánu a nápadů, a chci najednou vše dohnat na poslední chvíli. Každopádně jsem něco málo za ten měsíc dovolené stihla a ráda bych se s Vámi o to podělila. Hned na začátku července jsme odletěli na Kypr. I když jsem letěla už po několikáté, tak mě pokaždé fascinuje a nepřestává udivovat to, že člověk dokázal vynalézt dopravní prostředek, který vás přepraví za pár hodin do úplně jiné části světa. Jestli existuje ráj na zemi, tak je mu Kypr hooodně podobný. Nádherné počasí, příroda a hlavně teploučké a křišťálově čisté moře. Podnikli jsme několik výletů. Jedním z nejzajímavějších a nejlákavějších pro ženy, byla zátoka Petra tou Romiou, kde se podle mytologie zrodila z mořské pěny bohyně krásy a lásky Afrodita. Pokud se na tomto místě vykoupete, nebo jen smočíte, omládnete o několik let. Které z nás by se to nelíbilo! Navíc se na této pláži nachází kouzelné oblázky, ale pozor, musí mít tvar srdce, aby měly magickou moc! Které ženě se podaří najít takový oblázek, má si ho dát na noc pod polštář a ve snu se jí zjeví osudový partner. Já mám skvělého manžela, takže jsem tam lásku nehledala, chtěla jsem jen ten kamínek na památku. Řeknu Vám, že po 20-ti minutách intenzivního hledání se mi zdálo, že mi každý kamínek připomíná srdce. Z hotelu na letiště, jsme odjížděli časně ráno a díky tomu jsme zažili nádhernou podívanou, kdy na jedné straně zapadal měsíc, a na druhé straně vycházelo slunce. Po aklimatizaci v realitě jsem zbytek dovolené trávila na zahrádce, kde je stále co dělat a realizovala (s pomocí manžela) DIY projekt "Ikea hack". Už mě totiž přestala bavit otevřená knihovna Expedit z Ikea, kterou mám v pracovně a zatoužila jsem po tom, aby měla dvířka s koženými úchyty. Jak se nám to povedlo, posuďte podle fotek sami. Já jsem moc spokojená. Konečně mám pocit, že je v pracovně uklizeno. Teď jsem si na pár dní odskočila do práce a za týden nás čeká výměna oken v celém bytě, po které toužím už dlouho. S výměnou oken je spojeno nejen malování a úklid, ale také chuť si nově dekorovat byt, takže se určitě zase brzy ozvu. Hezké léto všem!

Dovolená - Kypr 2017

Léto 2017

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky