Plním si svůj sen, aneb, Až budu velká, bude ze mě aranžérka

21.09.2017

Už od základky jsem toužila po povolání aranžérky. Matika mi nikdy nešla, za to kreativity mi ten nahoře nadělil do vínku dost. Bohužel, když jsem končila základní školu, tak už nebyl obor aranžér moc perspektivní a já skončila na gymplu. Po škole jsem nastoupila do knihovny. Tato práce mi  přirostla k srdci, protože jsem zjistila, že i knihovník je obor velice kreativní a já se můžu vyřádit i tady. Vymýšlím si rekvizity k besedám i besedy samotné, akce, projekty... Kromě toho mě několikrát ročně osloví známí, provozující bylinářství s tím, abych jim navrhla a udělala výzdobu do výloh. Takže svůj sen, stát se aranžérkou, si plním tímto způsobem. Tentokrát přináším malou ochutnávku dekorací, které jsem vytvořila pro podzimní výzdobu. Tyto vytvořené dekorace ještě doplní nasbírané přírodniny, dýně, židle a na ní teplý pléd, knihy a samozřejmě zboží v podobě čajů, bylinných směsí, svíček, které k podzimu bezpochyby patří. Určitě za pár dní přidám i fotky hotové výlohy, i když ta se špatně fotí, protože skla výloh hážou odlesky. Pokud budete mít cestu kolem Bylinářství U chytré horákyně v Havířově, určitě nahlédněte nejen do výlohy, ale i dovnitř. Věřím, že odsud neodejdete s prázdnou. Navíc to tam nádherně voní i vypadá!

https://www.chytrahorakyne-havirov.cz/

A jaké bylo to vaše vysněné povolání? Splnili jste si ho? Napište mi, budu ráda.

Voilà! Tady je výsledek.

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky